جک قالب بندی بتن

جک قالب بندی بتن

برای نگهداری قالب های موقت یا دائم که بتن درون آن ها ریخته میشود،از جک قالب بندی بتن استفاده میکنیم.این جک ها توان تحمل ۱۵۰۰ کیلوگرم بار را دارا میباشند و تا ارتفاع ۳/۵ متر تولید میشوند.این ارتفاع بنابر نیاز و سفارش مشتری متفاوت میباشد.

استفاده از جک های قالب بندی،برای کفراژ بندی زیر تیرهای بتنی با اتصال  تی سر جک بر روی جک های سقفی،کار قالب بندی را راحت تر میکند.

انواع جک قالب بندی بتن

  • جک سقفی
  • جک های شاقول و یا شاقول كننده

جک سقفی

جک سقفی یک پایه فلزی موقت برای زیرسازی سقف های سبک تا ارتفاع حداکثر ۵ متر میباشد.این جک ها به دلیل سادگی و قیمت مناسب،کابرد گسترده ای دارد.جک قالب بندی بتن

این جک از دو قسمت نری و مادگی تشکیل شده است که روی لوله نری سوراخ هایی برای تنظیم ارتفاع،با فواصل ۱۰cm تعبیه شده.روی نیز مادگی پیچ و مهره هایی قرار گرفته که تنظیم نهایی را انجام میدهند.

نری جک های سقفی انواع مختلفی دارند شامل:

  • نری صلیب قوطی
  • نری لوله ای
  • نری ساده
  • نری یو
  • نری صلیب متحرک

جک سقفی نام های متفاوتی مانند جک فلزی،جک تلسکوپی و شمع فلزی دارد.لوله این جک ها براساس حداقل ارتفاع (در هنگام بسته بودن) و حداکثر ارتفاع (در هنگام باز بودن) و ضخامت وقطر لوله ها،دارای تحمل بار متفاوتی است.در ساخت این جک ها،مقاومت آن ها نسبت به فشار بارهای وارده و جلوگیری از خم شدن و ریختن آوار،جزو اولویت ها میباشد.در ارتفاعات بیش از ۵ متر، از نظر فنی و ایمنی به جای جک های سقفی، استفاده از داربست های مدولار پیشنهاد می گردد.

 

جک شاقول کننده

جک های شاقول از دو بازوی مورب کوچک ساخته شده اند.این دو بازو در دو نقطه هم عرض قالب های دیوار توسط کفشک و اتصال هایی،به سولجر وصل میشوند و در نقطه سوم خود به زمین یا تکیه گاهی ثابت میشوند.این جک ها برای شاقول کردن قالب های دیوار استفاده میشوند.

جک قالب بندی بتنجک های شاقول دارای دو نوع تولید میشود:
  • تک بازویی
  • دوبازویی

در مدل تک بازویی یک لوله ۵ با طول مورد نظر مشتری،ساخته میشود که در دو سر آن پیچ و مهره رولینگ تعبیه شده است و با اتصال از دوطرف به صفحات نشیمن و رگلاژ آن ها،بار ناشی از قالب بندی بتن را تحمل میکند.در مدل دو بازویی برای مقاومت قالب های دیواری تا ارتفاع ۴ متر،از جک های شاقول کننده استفاده میشود.بازوهای این جک به صورت تلسک.پی قابل تنظیم است.

 

گروه صنعتی پارسیان قالب نیز دست به تولید جک هایی زده است که از لوله سنگین و پیچ دنده رو با گام ۷ و مهره از جنس چدن نشکن داکتیل و پیچ و مهره های دنده داخل با گام ۶ و مهره از جنس فولاد ساخته می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

دفتر مرکزی: تهران ، خیابان آزادی، روبروی خیابان حبیب الهی، خیابان شهیدان، برج زیتون،طبقه دهم، واحد A2   تلفن : ۹۷۰ ۷۳ ۶۶۰ – ۰۲۱

کارخانه شماره یک: رباط کریم – شهرک صنعتی نصیرآباد – کوچه عرفان – پلاک ۲۳

کارخانه شماره دو : شهرک صنعتی پرند – خیابان فرخنده – نبش راش – پلاک ۲

ارتباط مستقیم با مدیر عامل 

جناب آقای مهندس مجید زمانی : ۴۸۸ ۵۰ ۵۴ – ۰۹۱۲ 

کارشناسان فنی و  فروش : 

مهندس مازیار مهین پوریان : ۹۲۱ ۶۶ ۵۷ – ۰۹۱۲

مهندس کیوان خانقلی :       ۳۳۴ ۵۲ ۵۰ – ۰۹۱۲