شرکت هاب تولیدکننده قالب بتن

شرکت های تولید کننده قالب بتن

شرکت های تولید کننده قالب بتن

امروزه بتن یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت و ساز به حساب می آید.از جمله کاربردهای بتن میتوان به استفاده از آن در بزرگراه ها،خیابان ها،ساختمان ها،سدها،کفپوش ها و … اشاره کرد.برای مثال در آمریکا هر ساله حدود ۲۳۸ میلیون متر مکعب از بتن برای مصارف مختلف،استفاده میشود.قالب بتن وظیفه شکل دادن به بتن و جلوگیری از جدا شدن آن از سازه میلگرد را داردو در صنعت ساخت و ساز استفاده زیادی از آن میشود.به همین دلیل،رقابت تنگاتنگی در بین شرکت های تولید کننده قالب بتن در سراسر دنیا وجود دارد.

قالب بتنی کوفور یا صندوقی

انواع قالب بتن

قالب بتن انواع مختلفی دارد یه شامل موارد زیر است:

  • قالب بتن فلزی
  • قالب بتن پلاستیکی
  • قالب بتن چوبی
  • قالب بتن آجری
  • قالب بتن آماده یا پرنده

که بنابر نوع سازه و نظر مهندس پروژه انتخاب میشود.

شرکت های تولید کننده قالب های بتن

شرکت های مختلفی در داخل و خارج کشور در تولید قالب های بتنی باهم در رقابت اند.از جمله شرکت های موجود میتوان از شرکت های تولید کننده زیر نام برد:

شرکت تولید کننده قالب بتن Columbia:

شرکت Columbia یکی از تولید کنندگان پیشرو در تولید محصولات بتونی در جهان است که در بیش از ۱۰۰ کشور به مشتریان خدمت می کند.شرکت کلمبیا در سال ۱۹۳۷ تاسیس شد و در ابتدا تنها به تعمیر ماشین های قالب بندی میپرداخت اما با گذر زمان تصمیم به طرحی ماشین های قالب بندی جدید زد.

در سال ۱۹۵۵ این شرکت به ونکوور نقل مکان کرد و با ارتقای تولیدات،دوره جدیدی را برای خود آغاز نمود وبازار خود را گسترش داد.امروزه شرکت کلمبیا در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و در شش قاره از جمله آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی ، آفریقا ، اروپا ، خاورمیانه ، هند ، چین به عنوان پیشرو کیفیت ، نوآوری ، دوام و خدمات به مشتری است.

شرکت تولید کننده قالب بتن Rosetta Hardscapes:

شرکت Rosetta Hardscapes در سال ۲۰۰۷ توسط اعضای خانواده Manthei تاسیس شد که در ابتدا دست به کار تازه ای زد و به تولید قالب های بتنی شبیه به سنگ های طبیعی با ظاهری زیبا برای استفاده در نمای ساختمان ها  و سنگفرش ها پرداخت.

امروزه این شرکت با گسترش و تنوع در تولیدات قالب بتنی،توانسته نظر مشتریان زیادی را جلب کند .

شعار این شرکت ایجاد آینده تضمین شده برای خود،مشتریان و ذی نفعان شرکت است.به همین منظور این شرکت به دنبال ایده های جدید و گسترش شعبات خود در سراسر دنیا است.

شرکت تولید کننده قالب بتن Koomesh form:

این شرکت با نام تجاری Formo Industries در سال ۲۰۰۴،در دوبی، در زمینه طراحی و تولید قالب های بتنی وسیستم های داربستی شروع به کار کرد.از این شرکت میتوان به عنوان یکی از موفق ترین تولید کننده های قالب بتنی یاد کرد که در شمال آفریقا،چین،استرالیا و کشور های حوزه خلیج فارس فعالیت های موفقی دارد.

تنوع سیستم های قالب بندی این شرکت، شامل انواع سیستم های قالب بندی مدولار،جک قالب بندی بتن، قالب های پرنده، قالب های لغزنده (اسلیپ فرم) به همراه انواع جک های باربر، این امکان را بوجود می آورد که طراحی سیستم های قالب بندی متناسب با شرایط و نیازمندی های خاص هر پروژه انجام شود. به نحوی که کیفیت، کارایی، سهولت و سرعت بالا در اجرا و همچنین اقتصادی ترین طرح ارائه گردد.

شرکت تولیدکننده قالب بتن Parsian ghaleb:

شرکت پارسیان قالب از سال ۱۳۵۷ در زمینه ارائه خدمات صنعتی و بازرگانی  در قالب دو کارخانه مجزا شروع به کار کرد.شرکت ما با توان مالی و اجرایی بسیار و امکانات پیشرفته تولید و ابزار آلات ساختمانی و اخذ مجوزهای تخصصی لازم، بر اساس آئین نامه ها و استانداردهای معتبر داخلی، امادگی مشاوره و طراحی و ساخت هر نوع تجهیزات قالب بندی بتن، و اجرای پروژه های عمرانی مرتبط و همچنین مشارکت در پروژه های ساخت و ساز در تمامی زمینه ها را دارد.

گروه صنعتی پارسیان قالب با بهره برداری از ماشین آلات پرس برک هیدرولیک، گیوتین های هیدرولیکی و انواع پرسهای ضربه ای و ماشین آلات صنعتی پیشرفته در ظرفیتهای گوناگون از قبیل : برش، رولینگ، تراش،فرز و cnc و راسته بر و ….. آمادگی خود را در زمینه ارائه خدمات تولیدی و صنعتی و اجرایی به کارفرمایان و پیمانکاران و مجریان و جامعه مهندسین و استادکاران محترم اعلام می دارد. این کارخانه در زمره معدود کارخانه هایی است که توانایی تولید همزمان قالب های خم دوبل و تسمه جوشی را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با شرکت ما میتوانید با شماره های قید شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

دفتر مرکزی: تهران ، خیابان آزادی، روبروی خیابان حبیب الهی، خیابان شهیدان، برج زیتون،طبقه دهم، واحد A2   تلفن : ۹۷۰ ۷۳ ۶۶۰ – ۰۲۱

کارخانه شماره یک: رباط کریم – شهرک صنعتی نصیرآباد – کوچه عرفان – پلاک ۲۳

کارخانه شماره دو : شهرک صنعتی پرند – خیابان فرخنده – نبش راش – پلاک ۲

ارتباط مستقیم با مدیر عامل 

جناب آقای مهندس مجید زمانی : ۴۸۸ ۵۰ ۵۴ – ۰۹۱۲ 

کارشناسان فنی و  فروش : 

مهندس مازیار مهین پوریان : ۹۲۱ ۶۶ ۵۷ – ۰۹۱۲

مهندس کیوان خانقلی :       ۳۳۴ ۵۲ ۵۰ – ۰۹۱۲