لیست قیمت قالب فلزی بتن

لیست قیمت قالب فلزی بتن

لیست قیمت قالب فلزی بتن

قالب فلزی بتن در ساختمان سازی اهمیت فراوانی دارد.اما شاید بخواهید بدانبد که قالب فلزی بتن چیست؟بتن در ساختمان سازی به عنوان اتصال دهنده استفاده می شود.بتن ترکیبی از مصالح درشت و سیمان مایع است.قالب های بتن انواع مختلفی دارند که یکی از این قالب ها قالب فلزی بتن است.قالب فلزی سرعت انجام پرو‍ژه را افزایش میدهد بنابر این اگر در پروژه ای زمان اهمیت فراوانی داشته باشد از قالب های فلزی بتن  استفاده می شود.

قالب فلزی بتن با توجه به کیفیت ساخت و نوع متریال قیمت های مختلفی دارد که در این مطلب قصد داریم یک لیست قیمت قالب فلزی بتن در اختیار شما قرار دهیم.

بیشترین استفاده از این نوع قالب ها جهت فوندانسیون ها با عمق کم می باشد.در صورت  استفاده ی نادرست از قالب فلزی بتن ممکن است به سازه یا کل پروژه خسارت های مالی متفاوتی وارد شود.

آنچه در کیفیت نوع قالب فلزی بتن تأثیر بسزایی دارد، نصب آن می باشد.در نصب این قالب ها دهر چقدر همبندی آن قوی تر باشد دوام آن نیز بهتر خواهد بود.

مزایای قالب فلزی بتن چیست؟

غیر از قالب فلزی، قالب های دیگری برای سازه های بتنی مانند قالب ستون، قالب فوندانسیون ، قالب بتن قوسی در بازار موجود می باشد اما قالب فلزی بتن بین مردم بیشتر مورد توجه قرار گفته است که دلابل زیر را دارد:

    • حمل آسان
    • استفاده به صورت مدولار
    • مقاومت فیزیکی بالا
    • نچسبیدن به بتن و سادگی اتصالات
    • دکفراژ سریع
    • سرعت اجرای بالا و…

برای استعلام قیمت و خرید و مشاوره رایگان با شماره های تلفن شرکت پارسیان قالب تماس بگیرید.

چرا لیست قیمت قالب فلزی بتن در شرکت های مختلف برابر نیست؟

علت اول می تواند این باشد که از چه ورقی برای تولید قالب بتن استفاده می شود

علت دوم کیفیت قالب بتن و نیروهای ماهر شرکت می تواند باشد دستمزدی که پرسنل و کارگران ماهر دریافت می کنند نسبت به کارگران معمولی بیشتر است ، با پرسنل ماهر محصول نهایی کیفیت فوق العاده ای خواهد داشت.

عت سوم میتواند  استراتژی مجموعه باشد به عنوان مثال استراتژی مجموعه ای تولید و فروش بالا با سود کم است ولی استرتژی مجموعه دیگر تولید کم با سود بیشتر باشد.

علت های دیگری نیز می تواند داشته باشد دلایلی که مهم بودند رو خدمتتان عرض کردیم امیدوارم کمک کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید ما هم در شرکت پارسیان قالب تمام تلاش خود را می کنیم قالب بتن با کیفیت و قیمت مناسب خدمت مشتریانمان ارئه دهیم .

 

لیست قیمت قالب فلزی بتن

عموماً  قالب فلزی را بر حسب کیلوگرم به ازای وزن قالب فلزی بتن  قیمت گذاری می شود.

در جدول زیر قیمت بروز انواع قالب فلزی و متعلقات قالب بندی آورده شده است.

برای اطلاع از قیمت هر کیلو قالب فلزی بتن به این مطلب براجعه کنید.

 

ردیفنام محصولواحدآخرین قیمت (تومان)نحوه تحویلتاریخ بروز رسانی
۱قالب فلزیکیلوگرمبا ما تماس بگیریدکف کارگاه——
۲قالب ستونکیلوگرمبا ما تماس بگیریدکف کارگاه——
۳قالب دیوارکیلو گرمبا ما تماس بگیریدکف کارگاه——

 

شرکت پارسیان قالب

گروه تولیدی،صنعتی و بازرگانی پارسیان قالب با یاری پروردگار متعال و با همت گروهی از توانمندترین نیروهای متخصص و گروه های اجرایی با هدف خدمت به صنعت ساخت و ساز کشور در سال ۱۳۷۵ تاسیس گردید. آنگونه که از محتوای نام ما پیداست تولید و ارائه خدمات صنعتی و بازرگانی را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده ایم. در حال حاضر توان بالقوه تولید این مجموعه در قالب دو کارخانه مجزا به کلیه تقاضاهای موجود در سطح بازار پاسخ مناسبی را ارائه داده است.

 

 

 

 

دفتر مرکزی: تهران ، خیابان آزادی، روبروی خیابان حبیب الهی، خیابان شهیدان، برج زیتون،طبقه دهم، واحد A2   تلفن : ۹۷۰ ۷۳ ۶۶۰ – ۰۲۱

کارخانه شماره یک: رباط کریم – شهرک صنعتی نصیرآباد – کوچه عرفان – پلاک ۲۳

کارخانه شماره دو : شهرک صنعتی پرند – خیابان فرخنده – نبش راش – پلاک ۲

ارتباط مستقیم با مدیر عامل 

جناب آقای مهندس مجید زمانی : ۴۸۸ ۵۰ ۵۴ – ۰۹۱۲ 

کارشناسان فنی و  فروش : 

مهندس مازیار مهین پوریان : ۹۲۱ ۶۶ ۵۷ – ۰۹۱۲

مهندس کیوان خانقلی :       ۳۳۴ ۵۲ ۵۰ – ۰۹۱۲